Regulamin
Świętokrzyska Miotła Parowa
Regulamin ŚMP
REGULAMIN MYJNI SAMOCHODOWEJ
- Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z myjni samochodowej Świętokrzyska Miotła Parowa, zwanych dalej Klientami.
- Myjnia świadczy usługi mycia samochodów w ramach działalności prowadzonej przez Świętokrzyską Miotłę Parową w miejscowości Kamieniec 14, 26-010 Bodzentyn.
- Myjnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00 oraz w soboty w godz. 08:00 – 14:00.
- Myjnia świadczy usługi wszystkim typom samochodów, motocyklom, quadom i innym pojazdom.
- Mycie samochodów w myjni spełnia najwyższe standardy automatycznych i ręcznych myjni samochodowych.
- Pracownicy wyznaczone zadania wykonują z należytą starannością, mając na uwadze dobro Klienta, stosowne regulacje i przepisy prawne.
- Pełen zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w cenniku dostępnym w myjni oraz na stronie internetowej miotla-parowa.pl. Podane ceny są cenami netto.
- Wszystkie informacje na temat oferty myjni i aktualnych promocji znajdują się na stronie internetowej miotla-parowa.pl
- Usługę wykonuje się po zleceniu jej zakresu pracownikowi myjni obecnemu na miejscu w myjni. Istnieje możliwość rezerwacji telefonicznej pod numerami: (+48) 512 032 318, (+48) 501 637 447.
- Dobrowolne podanie przez Klienta numeru telefonu pracownikowi myjni jest jednoznaczne ze zgodą Klienta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych.
- Płatność za usługę w myjni następuje przed lub po jej wykonaniu u pracownika myjni w formie gotówkowej. Faktura VAT dotycząca usługi mycia wystawiana jest na życzenie Klienta.
- Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia pracownik dokonuje oględzin pojazdu. W przypadku zauważenia przez pracownika lub zgłoszenia przez Klienta jakichkolwiek uszkodzeń mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik myjni może odmówić wykonania usługi.
- Klient jest zobowiązany poinformować pracownika myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu, zamocowanym do nadwozia lub znajdującym się wewnątrz auta.
- Foteliki samochodowe zamontowane wewnątrz pojazdu powinny zostać zdemontowane przez właściciela/użytkownika pojazdu przed wykonaniem usługi mycia wnętrza pojazdu. W przypadku braku ich demontażu zostaną one zdemontowane przez pracowników myjni. Ich ponowny montaż leży po stronie użytkownika/właściciela pojazdu ze względu na fakt, iż jego niewłaściwe zamontowanie mogło by nieść za sobą niebezpieczeństwo błędu montażu.
- Świętokrzyska Miotła Parowa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w skutek mycia wysokim ciśnieniem wody (dotyczy miejsc, gdzie samochód był szpachlowany i szpachla jest popękana lub uszkodzony lakier, naderwane listwy plastykowe, wkłady lusterek uszkodzone etc.).
- Myjnia nie odpowiada za szkodę powstałą na terenie myjni, przed i po wykonaniu usługi mycia, o ile szkoda nie jest następstwem nienależytego wykonania usługi mycia.
- Samochód na stanowisko myjni wprowadza i wyprowadza wyłącznie pracownik myjni.
- Część usług tj. czyszczenie jednostki napędowej oraz pranie tapicerki ze względu na specyfikę, złożoność, oraz podwyższoną możliwość wystąpienia uszkodzeń w pojeździe – wykonywane są na ryzyko Klienta.
- W przypadku, gdy akumulator samochodu jest rozładowany lub bliski rozładowania, pracownik skontaktuje się z właścicielem pojazdu w celu uzgodnienia kroków zapobiegających całkowitemu rozładowaniu akumulatora. Świętokrzyska Miotła Parowa nie ponosi odpowiedzialności za rozładowanie akumulatora podczas wykonywania usługi.
- W trakcie wykonywania usługi Klient zobowiązany jest opuścić teren myjni ze względów bezpieczeństwa.
- Myjnia samochodowa Świętokrzyska Miotła Parowa, w związku z prowadzoną działalnością, jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku ze świadczeniem usługi mycia.
- Po wykonanej usłudze Klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu auta pracownikowi myjni lub właścicielowi myjni.
- Po zapłaceniu, obejrzeniu pojazdu, wyjeździe z myjni i opuszczeniu parkingu, reklamacji nie uwzględnia się.
- Myjnia nie odpowiada za rzeczy pozostawione w samochodzie, w tym za rzeczy wartościowe np. pieniądze, laptopy, telefony, aparaty foto, biżuterię, itp.
- Klient zobowiązany jest przekazać kluczyki od samochodu pracownikowi myjni.
- Oddanie przez Klienta pracownikowi myjni pojazdu celem wykonania dowolnej usługi w zakresie świadczonych przez myjnię usług jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie zobowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 7 maja 2019 roku.